tiistai 19. helmikuuta 2019

osastolle mars mars

Otsikosta voi jo päätellä, meen osastolle. Lähen perjantaina ja tuun takasin parin viikon päästä. Mä en saa ottaa omaa konetta mukaan, joten voi olla että kirjotan teille vasta sitten kun pääsen ekoille kotilomille. 

Pelottaa ja ahistaa ihan sikana, mut kai se auttaa. Tahon mennä sinne sillä asenteella, että se oikeesti auttaa mua! Se on vaan tosi rankkaa. Ja kun mun elämää ei ikinä oo oikein rajotettu, niin tosi outoo, että nyt on tietyt puhelinajat eikä saa mennä ulos sillonku haluaa jne... 

Oon tämmönen villi sielu ja nyt mut lukitaan ovien taakse hulluna muitten hullujen joukkoon. Mut hulluna on ihan hyvä olla, masentuneena ei. 

Olin itsetuhonen ja suunnittelin mun itsemurhaa, siks mä nyt pääsen parempaan hoitoon. 

1 kommentti:

  1. Mahtavaa, että pääset osastolle etkä voi tehdä itsellesi mitään. Toivottavasti jakso siellä auttaa.

    VastaaPoista

jätä kommentti

hämmentyny

Ompahan taas ollu elämä. Mulle tehtiin pahaa ja sit mut iskettiin laitokseen. Onneks pääsen jo toukokuussa takas kotiin, kun täytän 18 <3...